Superior Japanese Twin Room at Yumiya Komachi in Kyoto yumiya.komachi@gmail.com

Saturday, March 19, 2011

Japan 日本

Regarding people I know in Sendai where the earthquake incurred, I found all people I know fortunately. However, I still feel pain, and I just pray for the people who lost their lives and their families who are in great pain and sorrow. My thoughts are with them. It is the time to show your kindness.....  I appreciate all the people in abroad helping Japan including my favorite Be Yong Joon, Korean actor, and JYJ (TVXQ), Korean singers.
幸いにも、宮城県に住む私の知人は皆無事でした。でもこれを手放しには喜べないのが現状です。多くの方々の命、そして家族や愛する人を亡くされた方々のお気持ちを察すると辛い気持ちになります。ただ、私達が力を合わせて強く生きていくことが大切なのではないでしょうか?多くの海外の方々も日本へ義捐金を送って下さいました。私の大好きな韓国俳優のぺヨンジュン氏と日本でも大活躍のJYJこと東方神起もそうです。そしてアメリカシカゴのぺヨンジュンファンクラブやBigeastのファンクラブのメンバーも日本への義捐金を送られたようです。日本の事を思ってくださり、有難うございます。少しでも多くの人が早く立ち直れるように、出来る範囲で援助をしていきましょうね。

宮川小町ホームページ
Miyagawa Komachi Homepage: http://miya-koma.com