Superior Japanese Twin Room at Yumiya Komachi in Kyoto yumiya.komachi@gmail.com

Monday, January 24, 2011

JYJ(東方神起TVXQ)のお土産ありがとう!Thanks for the JYJ present!

今日、東京に住むシカゴ時代のお友達から私の大好きな東方神起TVXQ(JYJだけどまだトンバンと呼びたい私)の2011年のカレンダーとポスター、そして宮川町(京都東山の祇園花街)のバケーションレンタルの改装工事のときに使ってねとバンダナまで届きました。祐子さんありがとね。 

さて、このNature Republic in JYJというカレンダー、まあ素敵!東方神起(JYJ)は歌も踊りも日本語も上手な努力家のエンターテイナーです。彼らの歌がこれまたセクシーで切なくてそして活気があり好きなのです。残念ながら一度もコンサートに行けませんでしたが。。。それに加えて、なんたってイケメン。いけない。。。。おばはんになっている。これから女将になろうという私なのに(笑)。このお友達は2泊3日の韓国旅行を買い物、エステ、お食事としっかり楽んでこられた様子、今度は私も連れてってね!

京町家 一棟貸し 宮川小町ホームページ:http://miya-koma.com
Miyagawa Komachi, Vacation Rental Home in Kyoto http://miya-koma.com


My friend who live in Tokyo recently took a trip to Korea and sent me the JYJ (former Tohoshinki )calendar and poster she purchased in Korea. Tohoshinki or TVXQ or JYJ is my favorite singer group from Korea. They are native of Korea but sing in perfect Japanese.  They are very very popular in Japan as well as in the rest of Asian countries. And they are very handsome as you can see.....

My friend's weekend trip was very busy yet fulfilled with many activities for shopping, eating, and going to spa! How nice, please bring me with you next time you go to Seoul.

ジュンス、ジェジュン、ユチョンです!


これは4月のカレンダーです。まあセクシー~~~