Superior Japanese Twin Room at Yumiya Komachi in Kyoto yumiya.komachi@gmail.com

Thursday, January 20, 2011

楽天トラベル Rakuten Travel

今日は、東京の楽天トラベルのSさんより、お電話をいただきました。京都にご出張ということで、私にご連絡いただきました。私の宮川町にある町家のバケーションレンタル(宮川小町)の予約を楽天トラベルさんでもお願いしたいと思っているのです。Sさんは、とても気さくな方で仕事以外のお喋りにも花がさき、楽しい時間を有難うございました。今度、京都においでになるときは是非、ランチかデイナーをいたしましょうね!安くて美味しいところを探しておきますからね!

今日の打ち合わせは祇園四条の鼓月で、美味しいお抹茶白玉ぜんざいをいただきました。私はここの千寿せんべいが大好きなのですが、ここの喫茶室も美味しいものもあり、便利なロケーションです(南座から八坂神社方面へ2件隣)。

I had a meeting with Ms.S from "Rakuten Travel"at Kogetsu Cafe in Gion. She is going to help me to put my vacation rental "Miyagawa Komachi" into the Rakuten Travel Internet site.  I most likely use Internet to get some customers.  I need to create Homepage first. Is there anyone who can help me?

See the menue for "Green Tea with sweet rice cake ball & red beans" Ms. S and I had at Kogetsu cafe.So delicious!